Πολιτική επιστροφών/Ακυρώσεις

Ελπίζουμε να έχετε μείνει ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που παραγγείλατε!
Για οποιοδήποτε ζήτημα αντιμετωπίσετε (π.χ. φθορά κατά τη μεταφορά) επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο info@flashy.gr

 

Ακύρωση παραγγελίας

Όλες οι παραγγελίες είναι οριστικές καθώς διεκπεραιώνονται και επεξεργάζονται άμεσα. Η ακύρωση μίας παραγγελίας δεν είναι εφικτή αφού τοποθετηθεί.
Μία παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί μόνο σε περίπτωση που η αποστολή της δεν έχει πραγματοποιηθεί.
Θα πρέπει να ελέγξετε προσεκτικά την επιλογή σας και να βεβαιωθείτε ότι η παραγγελία σας είναι σωστή πριν την οριστικοποιήσετε. 
Για να υποβάλλετε ένα αίτημα ακύρωσης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας, ή στο info@flashy.gr. 

 

Τροποποίηση παραγγελίας

Μία παραγγελία μπορεί να τροποποιηθεί μόνο πριν την αποστολή της. Μπορείτε να μας στείλετε όποια τροποποίηση επιθυμείτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας, ή στο info@flashy.gr.

 

Προϋποθέσεις επιστροφών

Εάν επιθυμείτε επιστροφή μέρους ή του συνόλου της παραγγελίας σας, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 48 ωρών από την παραλαβή της.
Για να πληροίτε τις προϋποθέσεις για επιστροφή/αντικατάσταση, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας, ή στο info@flashy.gr και να παραθέσετε τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • Αριθμός παραγγελίας 
  • Περιγραφή του ζητήματος
  • Φωτογραφίες με το εκάστοτε ζήτημα (Οι εικόνες με το εκάστοτε ζήτημα, π.χ. λάθος προϊόν, είναι απαραίτητες για τη διευκόλυνση της εξέτασης και άμεσης διευθέτησης του περιστατικού. 

 

Μπορώ να επιστρέψω είδη εάν είναι φθαρμένα, κατεστραμμένα ή εάν έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες;

1. Τα είδη πρέπει να επιστρέφονται χωρίς φθορές, χωρίς να έχουν πλυθεί, χωρίς να έχουν υποστεί ζημιές και με όλες τις αρχικές ετικέτες. Δεν δεχόμαστε επιστροφές σε προϊόντα που έχουν φορεθεί για λόγους υγιεινής. 
2. Δεν είναι δυνατή η επιστροφή ειδών στα οποία επισημαίνεται ότι δεν επιστρέφονται ή σε δωρεάν δώρα.
3. Δεν δεχόμαστε επιστροφές σε σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής. 
Σημείωση:
1. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει καλά τα επιστρεφόμενα είδη προτού τα στείλετε. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για την επιστροφή προϊόντων που δεν είναι του Flashy.
2.Για επιστροφές πραγματοποιούμε εντολή παραλαβής από μεταφορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε ύστερα από επικοινωνία σας μαζί μας. Εάν επιθυμείτε επιστροφή με μεταφορική εταιρεία της προτίμησής σας, αναλαμβάνετε εξ' ολοκλήρου το κόστος. 

Πώς θα λάβω την επιστροφή χρημάτων;

Το αίτημά σας διεκπεραιώνεται εντός 5 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του επιστρεφόμενου είδους / της επιστρεφόμενης παραγγελίας.
Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει στο Πορτοφόλι Flashy ή στον αρχικό λογαριασμό πληρωμής, σύμφωνα με το αίτημά σας.
Εάν επιθυμείτε επιστροφή ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, θα χρειαστεί να μας αποστείλετε IBAN των παρακάτω τραπεζών:
  • Alpha Bank
  • Τράπεζα Πειραιώς
Για να ολοκληρωθεί η επιστροφή των χρημάτων, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί έλεγχος των προϊόντων. Η συσκευασία θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει την απόδειξη αγοράς.
Σημείωση: Τα αρχικά έξοδα αποστολής και η εγγύηση αποστολής δεν επιστρέφονται.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την επιστροφή σας, πρέπει να επικοινωνήσετε με την Υποστήριξη Πελατών εντός 30 ημερών από την πρώτη τοποθέτηση της παραγγελίας σας.